Groepsleden
Foto%20jentel

Jentel Vanhauwaert

Ik ben Jentel Vanhauwaert, ik studeer Orthopedagogie in de Vives te Kortrijk.
Voor de SADAN-opdracht las ik een artikel van Ad Bergsma over psychische stoornissen.
Ik woon in Gullegem en mijn vooropleiding was Lo en Sport

Foto%20Rani%20Viaene.png

Rani Viaene

Ik ben Rani Viaene, een studente uit de richting Orthopedagogie in Vives Kortrijk.
Ik heb gekozen voor het thema slaapstoornissen. Ik ben afkomstig uit Waregem en studeerde in mijn middelbare opleiding Sociaal en Technische Wetenschappen.

Foto%20Paulien%20Verschoren

Paulien Verschoren
Ik ben Paulien Verschoren, een studente uit de richting Bachelor in de Orthopedagogie. Ik volgde Humane Wetenschappen in het secundair, en ben dus ook overtuigd van mijn keuze als opvoeder. Voor mijn SADAN-opdracht richtte ik mij op de psychische stoornis schizofrenie. Een boeiend onderwerp waar ik jullie graag wat meer informatie over wil geven!

Foto%20ELien

Elien Verbeke
Ik ben Elien verbeke, een studente uit de richting Bachelor in de Orthopedagogie.
Ik ben leidster in Chiro Wervik. In het secundair volgde ik Humane Wetenschappen aan het College in Ieper. Samen met ons Leerteam kozen wij voor het thema psychische stoornissen. Ik koos Anorexia Nervosa als thema. Anorexia nervosa is een onderwerp die mij boeit, daarom ook mijn keuze voor dit onderwerp.

Kimberly Vincke

IMG_4307.PNG

Ik ben Kimberly Vincke, een studente uit de richting Bachelor in de Orthopedagogie. Voor mijn SADAN-opdracht heb ik gekozen voor verslavingen.

Michiel Dezwarte

IMG_0201.JPG

Ik ben Michiel Dezwarte, een student uit de richting Bachelor in de Orthopedagogie.
Ik ben 18 jaar. Ik ben afkomstig uit Beselare. In mijn vrije tijd ben ik chiroleider in de chiro van Beselare. Ik ben ook scheidsrechter in het voetbal.
Vorig jaar heb ik Toerisme gestudeerd in de Heilige Familie te Ieper.
Voor mijn SADAN- opdracht heb ik gekozen voor het onderwerp Gender identiteitsstoornissen.

Laura Verhaeghe

Laura%20Verhaeghe.jpg

Mijn naam is Laura Verhaeghe. Ik ben 19 jaar. Ik ben eerstejaarsstudent Bachelor Orthopedagogie aan de Hogeschool Vives te Kortrijk. Ik woon in Rekkem. Mijn hobby is gitaar spelen en ik ben ook actief als leiding in de Chiro van Rekkem.

Vorig jaar deed ik Jeugd-en gehandicaptenzorg aan het Stella-Maris te Kortrijk. Ik bezit een diploma opvoeder A2. Later zou ik graag werken met personen met dementie.

Op deze site bespreken we Psychische stoornis. Ik vind dit een interessant onderwerp omdat het zeer ruim is. Ik weet er zelf niet veel over en daarom lijkt het mij wel leuk om er wat meer over te weten komen. We hebben psychische stoornissen opgedeeld in wat meer specifieke stoornissen. Ik heb gekozen voor dwangstoornis. Ik heb hier een tv-reeks over gezien en het onderwerp sprak me aan. Ik wil graag nog wat meer bijleren erover, en dit project is dan ook de perfecte gelegenheid.

Maud Verhelst

10644688_826183004089392_2562714859848651681_o.jpg

Mijn naam is Maud Verhelst.
Ik ben 18 jaar en ben actief leidster in Chiro Sellewie.
Ik ben studente in Vives Hogeschool in Kortrijk en volg de opleiding Bachelor Orthopedagogie.
Als vooropleiding volgde ik Humane Wetenschappen in het Guldensporencollege te Kortrijk.
We kozen als algemeen thema "Psychische stoornissen" en als deelonderwerp koos ik voor "borderline".
Mijn keuze was snel gemaakt, omdat ik later in het werkveld ook graag met mensen wil werken die een persoonlijkheidsstoornis hebben. Specifiek wil ik werken met jongeren en borderline komt nu eenmaal vaak voor bij jongeren met psychische problemen.

Keylie Verschaeve

Foto%20Keylie.jpg

Mijn naam is Keylie. Ik ben 19 jaar en volg de opleiding Bachelor Orthopedagogie te Vives in Kortrijk. Hier voor studeerde ik Jeugd- en Gehandicaptenzorg. Later zou ik graag met kinderen of jongeren werken.
We kozen voor het onderwerp psychische stoornissen. Hierbij dacht ik al snel aan het thema depressie. Het is een actueel thema dat veel voorkomt in onze maatschappij. Ik ben vooral geïnteresseerd in depressie bij kinderen en jongeren.

Justine Vermeersch

fotovanmezelf.PNG

Mijn naam is Justine Vermeersch. Ik geboren op 28 mei 1997, dus momenteel ben ik 18 jaar oud. Ik volg nu de opleiding Bachelor Orthopedagogie te Vives in Kortrijk. Vorig jaar volgde ik Humane Wetenschappen in het Sint-Janscollege te Poperinge. Ik heb een voorkeur om later met jongeren te werken.
Samen met onze groep kozen we voor het onderwerp 'psychische stoornis' omdat dit perfect aansluit aan onze opleiding. Ik zocht verschillende soorten psychische stoornissen op op internet, uiteindelijk koos ik voor het onderwerp 'posttraumatische stressstoornis'. Ik ben zeer geïnteresseerd in verschillende soorten psychische stoornissen dus ik vond het zeer boeiend!

Loes Vermaut

Foto%20Loes

Mijn naam is Loes Vermaut. Ik ben eerstejaarsstudent Bachelor Orthopedagogie aan Hogeschool Vives te Kortrijk. Vorig jaar volgde ik de richting jeugd- en gehandicaptenzorg in het Stella Maris te Kortrijk.
We hebben als gemeenschappelijk thema het onderwerp 'psychische stoornis' gekozen. Omdat dit een zeer ruim thema is hebben we dit verder opgedeeld. Ik werk aan het onderwerp bipolaire stoornis, dit zeer interessant en het is vooral een actueel thema. Er zijn veel meer mensen met deze stoornis dan we zouden denken.

Josephine Vanhee

foto%20Josephine.jpg

Ik ben Josephine Vanhee. Ik ben eerstejaarsstudent Bachelor Orthopedagogie aan de hogeschool VIVES in Kortrijk. Als groep kozen wij het thema psychische stoornissen. Ik koos er voor om mij verder te verdiepen in het thema burn-out.

Pieter.png

Pieter Verschueren
Ik ben Pieter Verschueren, student aan Vives Kortrijk. Ik volg Bachelor in de Orthopedagogie. Binnen onze groep heb ik informatie gezocht over paniekstoornissen